Răzvan Rădulescu Blog

Digital Arhiva

sâmbătă

28

august 2021

0

COMENTARII

Portal video digital tip Stargate între orașe din Lituania și Polonia

Scris de , Publicat în Digital, Inovație

Într-o încercare nobilă de a uni lumea, de a sparge barierele care se formează între noi și ei, Benediktas Gylys Foundation a creat o poartă video între Vilnius și Lublin.

Înstalația din piatră circulară creează un podul virtual care permite locuitorilor capitalei lituaniene să vadă și să comunice vizual cu trecătorii care stau la „celălalt capăt” al portalului, la mai mult de 550 km distanță.

(mai mult…)

luni

7

mai 2018

0

COMENTARII

Aplicațiile face swapping și viitorul fake news

Scris de , Publicat în Digital, Inovație

Nu sunt sigur dacă te-ai gândit cum ar putea arăta rețelele sociale dacă de mâine am avea între opțiunile de face-swapping măști ale oamenilor politici sau ale vedetelor. La modul cel mai simplu, dacă ai putea realiza o filmare cu Prim-ministrul posedat, ce l-ai pune să zică sau să facă? Apoi l-ai arăta lumii întregi?

Suntem obișnuiți să vedem efecte speciale în filme. Nu ne întrebăm nicio secundă cât de ușor sau de greu este astăzi să folosești același tip de efect pentru a manipula omenirea însă. (mai mult…)

marți

17

octombrie 2017

2

COMENTARII

Instagram și meniurile McDonalds și KFC

Scris de , Publicat în Digital, Inovație

Nu știu exact cât de familiarizați sunteți voi cu meniurile de la McDonalds și KFC, dar eu am probleme. Adică după atât de mult timp de când trăim în aceeași societate știu câteva produse și mă descurc ceva mai bine decât tata atunci când ajung să comand ceva.

Situația asta, combinată cu veșnica frustrare legată de pozele produselor din meniu și din reclame, m-a făcut să mă întreb de ce nu folosec aceste restaurante digitalul și în special instagram pentru a familiariza consumatorul cu oferta?

Ideea super simplă e cam așa: Haide să digitalizăm (acolo unde nu sunt deja digitalizate) meniurile din locație și eventual panourile (OOH). Apoi difuzăm pe ele un colaj de fotografii făcute de consumatori produselor noastre.

Adică atunci când stau la coadă să pot să văd un sandviș așa cum arată el prin ochii și obiectivul/telefonul altor consumatori. Sigur, ar trebui să fie un conținut selecționat dintr-un calup de imagini „tăguite” cu un anumit hashtag pe instagram – e normal să fie curățat pentru că va exista și troleală, dar nu cred că mai multă decât există deja.

So, oricum e un mega-trend să fotografiezi mâncare. De ce nu se profită de el?

duminică

21

mai 2017

0

COMENTARII