Razvan Radulescu

vineri

14

februarie 2014

0

COMENTARII

Google Ad Grants promovare gratuita pentru ONG-uri

Scris de , Publicat în Promovare / Campanii

Incepand cu 13 februarie 2013, Google Ad Grants ofera ONG-urilor din Romania granturi in valoare de 10.000$ pe luna pentru  promovare. Grantul este oferit sub forma de reclama AdWords.

Ce este Google Ad Grants?

Google Ad Grants este ramura non-profit a programului AdWords, instrumentul Google de publicitate online. Astfel organizatiile non-profit pot sa-si promoveze misiunile si initiativele pe Google.ro.

Cum functioneaza Google Ad Grants?

ONG-urile au posibilitatea, ca prin campanii de PPC bine puse la punct, cu mesaje potrivite si corect target-ate, sa se faca auzite in mediul online. Animatia urmatoare releva destul de bine esenta sistemului:

Criterii de eligibilitate

Sunt eligibile pentru aplicarea la Google Ad Grants organizatiile neguvernamentale care indeplinesc urmatoarele conditii:

  • Functioneaza si deruleaza campanii umanitare in conformitate cu legislatia tarii
  • Accepta si sunt de acord cu documentatia solicitata la inscriere referitor la nediscriminare si utilizarea donatiei
  • Detin un website functional cu volum substantial de continut

Daca aceste conditii de baza sunt indeplinite puteti verifica lista completa accesand formularul de inscriere.

Cine si Cum foloseste acest instrument ?

Fara indoiala ca aceasta oportunitate nu trebuie ratata de nicio organizatie din tara! Este un ajutor imens pe care google il ofera gratuit si trebuie sa devina target-ul principal pentru toate departamentele de Fundraising, Comunicare si PR din cadrul ONG-urilor din tara.

Google Ad Grants reprezinta o sansa in aceeasi masura pentru ONG-urile ale caror website-uri nu sunt bine optimizate SEO (nu apar in cautarile pe net) cat si pentru cele care au investit in optimizare deoarece vor avea acum de doua ori mai multa vizibilitate.

In cele din urma organizatiile vor avea nevoie de un specialist AdWords. Prima recomandare, pentru cei care pot sustine o noua pozitie in organigrama este sa angajeze un specialist certificat google.  Daca acest lucru nu este momentan posibil, unul dintre angajati trebuie sa inceapa cat mai curand un training.

 

Deci? Parerea ta care este?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *